Kırşehir Sağlık Müdürlüğüne yeni atamalar gerçekleşti

Sağlık 27 Aralık 2017 11:48
Videoyu Aç Kırşehir Sağlık Müdürlüğüne yeni atamalar gerçekleşti
A
a

Kırşehir Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Suat Türkoğlu, müdürlük bünyesindeki birimlerde kalite ve liyakat ön planda tutularak yönetici ataması yapıldığını bildirdi.

Türkoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, Sağlık Bakanlığının son düzenlemeleri ve yenilikleri sonucunda kurumların tek çatı altında toplandığını anımsattı.
Ataması yapılan yöneticilerin görevlerini devraldığını aktaran Türkoğlu, şunları kaydetti:
"İl Sağlık Müdürlüğümüz ve bağlı birimlere kalite ve liyakati ön planda tutularak yeni yöneticiler atanmıştır. İnsan odaklı en iyi sağlık hizmetini tüm halkımıza en iyi şekilde vermek üzere çıktığımız bu yolda, arkadaşlarımla beraber görevlerimizi devraldık. Üzerimize düşen görevin bilincinde ve farkındayız.
Hedeflerimizi belirledik, yola çıktık. Bundan sonra yatırımlarımız, projelerimiz ve yeniliklerimizle halkımızın ve sağlık çalışanlarımızın yanında olacağız. Onların refahı ve memnuniyeti için çalışmalarımıza hızlı adımlarla devam edecek ve Kırşehir'in sağlığını en iyi seviyelere taşımak için var gücümüzle çalışacağız. Tüm halkımıza hayırlı olsun." (AA)
 
1000
icon
Kaman’lı 4 Ocak 2018 18:22

Sağlık müdürü çuvalladı atadığı Başkan ve Başkan yardımcısı görevden alındı temennim kendisininde görevden alınmasıdır zira daha bir hafta geçmeden görevden alınan liyakatli yöneticileri seçen kendisidir. Bu işi bile eline yüzüne bulaştıran müdürün Kırşehir’e pek faydası olmaz gibi geliyor bana. Hayırlısı diyelim hak yerini buldu.

0 19 Cevap Yaz
KAMAN'IN SESİNE KULAK VERİN 30 Aralık 2017 22:11

Eyyy! Kaman Akparti yönetim kurulu üyelerimiz,ilçe başkanımız ve sayın Vekillerimiz.Aklımızla alay ediyorlar bilmem farkındamısınız.Kırşehir'in en büyük ilçesinin Milli eğitimden sonra en fazla personeline sahip Kaman Devlet Hastanesine haala sahip çıkmayacakmısınız?Artık Kırşehir'den gelen ve orda Kadro bulamayan İdarecileri geldikleri yere lütfen biran önce gönderin.Burda bu kapasiteye ve liyakata sahip idareciler tükendi mi?Kaman halkının mevcut idarecileri ile hiç bir sorunu yok.Biz vatandaşlar memnunken hastane çalışanları memnunken nedir bu ?Kaman'ın böyle bir kurumunda yapılan bu kadar önemli ve biran önce kapatılıp soğutulmak istenen atamaları kara bir leke olarak bırakmayalım.Lütfen duyarlı olalım....

0 35 Cevap Yaz
kamanlı 30 Aralık 2017 21:11

ne güzel almanya.keskin den gel o kadar yolsuzluk iddasına rağmen kırşehirimiz de at oynat dilediğini yap emektar sağlık çalışanının nöbet parasna göz dik,,personeli dilediğin yerlere ver, arkadaşını ahi e.hastanesine müdür yap şu salahiyet kimde var anlam veremedim...artık sandığa keskinliler sahip çıkar oy atar bizimkisi kağıt parçası hiçbir kıymeti yok...birde kırşehirimizin en büyük ilçesi kaman a yapılan hastane idarecileri kadrosu- bu atamaları kim neye istinaden yaptı...kaman da bu görevleri yapacak onlarca kişi varken...

0 28 Cevap Yaz
TÜRK KIZI 30 Aralık 2017 18:24

Hastanede şimdi ne değişti anlamış değilim kırşehir halkına gece gündüz hizmet edenler vatanına 15 temmuzda canını siper edenler memleketin dertleriyle dertlenenler bir bir tasviye ediliyor devlet yapılanmasını siyasetle deviremeyen reyis düşmanları bürokrasi yoluyla hükümeti reyisi yıpratma derdindeler.Bu Kırşehir ne hayin insanlar gördü hepside trihin kirli sayfalarında yerini aldı.Kırşehirimizin sevilen evlatlarını hizmet edenleri kimse yıpratamaz.(Şİmdide hastanede süper vizörlük diye bir birim varmış fuat abi onu sendikacı oldugu için birimin başına getirecekmişşş.

0 14 Cevap Yaz
Kaman 29 Aralık 2017 14:13

REİS in böyle böyle altı oyuluyor NOKTA.

0 23 Cevap Yaz
bu kadar olur!!! 29 Aralık 2017 12:05

Kırşehirimin düştüğü hallere bak arkadaş diyelim ki kaman için kimseyi bulamadınız personelleri kapsayan küçük bir anket yapıp kimi istiyorsunuz diye sormak çokmu zordu? bişeyden anlamayan geldiği kurumda bile kimsenin sevmediği kişileri yönetici diye atamanın açıklaması nedir biri izah etsin kaman sizin oyuncağınız mı? egonuzun tatmin yeri mi? yoksa burası yunanistana mı bağlı? nedir bu kaman nefretiniz Cumhurbaşkanımızın acilen bu konuya el atması lazım çünkü yapılan herşey partinin aleyhine oluyor...

0 25 Cevap Yaz
Bankamatik 28 Aralık 2017 16:59

Vay be Kırşehir ne hallere düşmüş herkese mobing uygulayan liyakat sahibi olmayan müdür yardımcıları bile sırf il başkanın uzaktan akrabası diye görev almış yazık yazık bu memleketin insanlarına ak parti büyük oy kaybına uğrayacak

0 35 Cevap Yaz
mustafa 28 Aralık 2017 14:07

bunların kaçı ak partinin konvoyunda mitinginde görülmüş. yarın başka parti gelse oraya koşacak tipler. liyakata kaliteye bak çoğunun tek özelliği yalakalık takla atmak

0 37 Cevap Yaz
Aydın yüce 28 Aralık 2017 13:43

Bu atamalarda eski sendikacının ve sekreterin ne kadar etkisi oldu acaba. Bu da ortaya çıkmalı. Zamanla çıkacaktır bekleyin görün.

0 32 Cevap Yaz
haluk ayyıldız 28 Aralık 2017 13:32

Bu atamalar başka ilde olsa resmen infial olur. bizim il koyunlaştırılmış millet siyasetten umudunu kesmiş. özellikle il başkanının kırşehir umrunda değil millet yansa bitse kırşehiri biri alsa götürse içinde bir kibrit çöpümmü var arkadaş diyecek bir duruş sergiliyor. kendi akrabalarını hastanede en iyi yerlere yerleştiriyor diğerlerininde yabancı atıyor. bu cuma köysüren kim her yerde onun adını duyuyoruz sağlığın içine kamanın içine eden kişiymiş. basında uyumasın bunları gündeme getirin bu atamalardan en az 10 başlık haber çıkar resmen milletin aklıyla alay ediyorlar..

0 35 Cevap Yaz
AKPınar 28 Aralık 2017 13:22

Oh ne âlâ memleket artık ak parti seçim zamanı oyları Kırıkkale Keskin Elazığ’dan alır yada bu Duru dedikleri adamın belli ki çevresi geniş onun oyu akp ye yeter.

0 30 Cevap Yaz
Sarı çizmeli Duru Ağa 28 Aralık 2017 12:34

Ulan bu Duru da ne mal varmış ADAM arkadaşını getirmiş yA la hastane müdürü yapmış durunun çiftliği kurulmuş kankisi Başkan yardımcısı onun karısı başhekim yardımcısıymış arasının iyi olduğu bayanı hastaneye müdür yardımcısı yapmış sağlık Müdürünü zaten avuçlarına almış

0 34 Cevap Yaz
Rıfat 28 Aralık 2017 10:36

İki ASRAN ın da Kırşehir'in sorunları ve Bürokratları ile ilgisi yok. Şimdi Aslanın biri Vekil, Diğeri Nasıl Belediye Başkanı olurumun çabasında. Vah TAYYİBİM Vah. Bunlar senin paçandan tutup açağı çekiyorlar ya.

0 31 Cevap Yaz
Halil 28 Aralık 2017 10:29

Bizim Vekiller Uyuyor mu ? Ankaradaki Ak Parti Kırşehir İl Başkanı Nerdesin ? Kurularımız Yabancılaştı. Yoksa Kurumlardan Haberdar değil misiniz ? Kırşehir Sağlık İl Müdürü de dahil tüm birimler yabancılarla doldu. Bizim Doktorlarımız Beceriksiz mi ? Kırşehirlimizden Bürokrat, Müdür Olmaz mı ? Kırşehir'i Yabancı Bürokratlar Yönetiyor. Milletvekili ASLAN da Ziyaretlerde bulunuyor. Aslan Vekil Ziyaretlerin Şu Kırşehirin Sorunlarını çözmüyor.

0 32 Cevap Yaz
Vay babam vay 28 Aralık 2017 02:10

Başka bir ilden olup her yeni gelen amirin yeni tanışmasına rağmen bir anda vazgeçemediği isim olan 5 yılı aşkın süredir mali hizmetlere bakıp hskkında defalarca haber yapılmasına rağmen bir sürü dedikodular bulanık sular dillerde dolanırken bu DURU sevdası nedir nedir ki bu adamın gücü kendi arkadaşını bile bu ilin hiç mi liyakat sahibi müdür yapacak kimsesi Yokta müdür olarak getirebiliyor bu tüm yetkililerin ayıbıdır vebaldir bu mu liyakat Suat bey kendin hiç tanınmadığın halde geldin bu müdürü de dışardan getirmek de ne? Adam neymiş böyle hint kumaşı sanki ! HELAL olsun adam beni istemeyenlere inat Messi gibi pozlarımı da veririm diyor. Kırşehir miş sağlıkmış... geç bunları babam geç bunları geçmiş olsun

0 34 Cevap Yaz
mucurlu 27 Aralık 2017 14:03

başkan keskinli getirdiği hastane müdürü keskinli kocası başkan yardımcısı karısı başhekim yardımcısı liyakattan anladığınız bumudur sayın yönetici ? bir aileden iki yönetici kırıkkaleli adamı kırşehirin çektiği yetmezmiş gibi arkadaşını da getir hastane müdürü yap. kırşehirde hiç mi kimse yok?

0 36 Cevap Yaz
Liyakat 27 Aralık 2017 13:40

Bu liyakatli arkadaşları kendi illerine gönderelim orada başarılı çalışmalar yapsınlar. Bunlar çok iyi ise kendi illerine neden atanmamışlar, bunlar çok iyi ise niye kendi memleketlilerine hizmet etmek istemezler ayrıca hadi sağlık müdürünü geçtim hiç mi Kırşehir’li liyakat sahibi sağlık memuru yok ????? Bu kadar mı kötüyüz eğer öyle ise bir söz vardır hatırlatmak isterim bizim kötümüz başkasının iyisinden iyidir.

0 37 Cevap Yaz
Kırşehir’li 27 Aralık 2017 13:19

Sağlık memurunun Başkan ve Başkan yardımcısı olduğu bir liyakat sistemi.Yüksek lisans ve doktora yapmış biri olarak biraz daha okusaydım da sağlık memuru olsaydım diye düşünüyorum. Herkese hayırlı olsun.

0 37 Cevap Yaz
Öyledir herhalde 27 Aralık 2017 12:46

Kalite ve liyakat mı ön planda yoksa yalakalıkmı, işi bilmemezlikmi ve torpilmi ön planda!! Sayın yönetici Kırşehir küçük yer herkes herkesi tanır onun için neler olduğunu, nasıl hizmet verildiğini görüyoruz. Allah kimseyi hak ve halk yolundan ayırmasın.

0 36 Cevap Yaz
anket ANKET

hava durumu HAVA DURUMU
e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat


Kırşehir'in Güncel Haberleri