Başkan Bahçeci’den İl Başkanı Kendirli’ye Teşekkür…

Güncel 17 Ağustos 2017 11:24
Videoyu Aç Başkan Bahçeci’den İl Başkanı Kendirli’ye Teşekkür…
A
a

Başkan Bahçeci’den İl Başkanı Kendirli’ye Teşekkür…

Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci Ak Parti İl Başkanı Mustafa Kendirli’ye İl Başkanlığı döneminde partimize ve şehrimize yapmış olduğu hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.

Başkan Bahçeci yaptığı açıklamada “Biz siyaseti bir hizmet ve görev yarışı olarak kabul ediyoruz. Göreve geldiğimizden bu yana teşkilatlarımız ve bu davaya gönül vermiş arkadaşlarımızla birlik ve beraberlik içinde kutlu yürüyüşümüze devam ediyoruz. Ak Parti Teşkilat çalışmalarımızda kimi zaman görev değişimi, teşkilat içinde bir kan değişikliği olması olasıdır. Önemli olan gök kubbede hoş bir seda bırakmaktır.

Mustafa başkanımızda, 2,5 yıllık görev süresi boyunca 2 seçim, 1 darbe girişimi ve 1 referandumu başarıyla yönetipgörevini hakkıyla yerine getirmiştir.Hiç bir zaman fitneye fırsat vermeden milletvekillerimiz, belediye başkanlarımız ve tüm teşkilatımızı bir bütün olarak tutmuş ve bizler ’in huzur içerisinde çalışmasını sağlamıştır.

Bu manada, biz hakkımızı kendisine helal ediyoruz, Allah yolunu ve bahtını açık etsin, yol arkadaşları olarak biz kendinden razı olduk Rabbimde kendinden razı olsun” dedi.

1000
icon
eleşti cevabı 20 Ağustos 2017 13:19

haklısınız tabikide ne akp liyaktsız olmalı çok haklısınız bunun suçlusuda yerledekisiyasilerdir.yiğenini getirir genlik spor müdürü yapar diğereni de hastaneye müdürü yaparsan olmaz arkadaş .siz bu konuda çok haklınız işiliyakat sahibine vermek gerekir.malesef kırşehirde bu işler vekil akrabası olmadan yapılmıyor.2019 az kaldı o torpille gelen başka bir vekilin yiğeni gelinçe gider yakında.adam ak partiye daha önce hakeret edipküfrediyor adamı alıyorlar meb de müdür yardımcısı yapıoyorlar bunlar siyasilere için normal geliyor.işte taban buna kızıyor ya ....partinin oyundaki düşüşte bu atamalara ve dışardan devrişmeler ve yalakalar getirilip degerlendiriyorlya asıl metal yorgunluğu budur gibi geliyor.

0 0 Cevap Yaz
eleştiri 18 Ağustos 2017 12:54

eleştiri demek karşıdakini yıpratmadan konuyu ele almaktır.yapıcı eleştiri vardır birde .eleştiri yaparken kişilerle işiniz olmaması gerkir.belediyenin yaptığı çalışmaları beğenmeye bilirsiniz en doğal hakkınızdır.lakin çözüm de önermek gerekir eleştiri yaparken.vekilleri de eleştirebilirsiniz belediye başkanınıda ama kişisel sınırlara girmeden yapılırsa ve düzeyli olursa eleştirilende eksiklerini görür ve ona göre tekrar bir çalışma planı çıkarır.Örnek vermek gerekirse bir vekilimiz teşkilatla uzaktan yakından alakası olmayan kişileri müdür yardımcısı müdür atattırarak ne kadar tepki aldığının farkında değildir galiba...bu zamana kadar teşkilata gönül vermişleri unutarak sırf kendi seçiminde bir kaç yere gidildi diye yola başladıklarını unutursanız yolda bulduklarını sizi yarı yolda bırakır ve başka yollara sapar....kamu oyunda a bakın siz yıllardır koşturuyorsunuz bir şey olmuyor ben iki seçimde destek verdim diye tabanla alaya ederler...bütün meselenin özüde bu olsa gere

0 0 Cevap Yaz
Elestirye cevap

Bi insanın mudur olmasi için AKPli mi olmasi lazim teskilatci mi olmasi lazim. Peygamber bile Kabe'nin anahtarını gayrimüslime vermiş işi eline verin

0 0
eleştiri 18 Ağustos 2017 12:54

eleştiri demek karşıdakini yıpratmadan konuyu ele almaktır.yapıcı eleştiri vardır birde .eleştiri yaparken kişilerle işiniz olmaması gerkir.belediyenin yaptığı çalışmaları beğenmeye bilirsiniz en doğal hakkınızdır.lakin çözüm de önermek gerekir eleştiri yaparken.vekilleri de eleştirebilirsiniz belediye başkanınıda ama kişisel sınırlara girmeden yapılırsa ve düzeyli olursa eleştirilende eksiklerini görür ve ona göre tekrar bir çalışma planı çıkarır.Örnek vermek gerekirse bir vekilimiz teşkilatla uzaktan yakından alakası olmayan kişileri müdür yardımcısı müdür atattırarak ne kadar tepki aldığının farkında değildir galiba...bu zamana kadar teşkilata gönül vermişleri unutarak sırf kendi seçiminde bir kaç yere gidildi diye yola başladıklarını unutursanız yolda bulduklarını sizi yarı yolda bırakır ve başka yollara sapar....kamu oyunda a bakın siz yıllardır koşturuyorsunuz bir şey olmuyor ben iki seçimde destek verdim diye tabanla alaya ederler...bütün meselenin özüde bu olsa gere

0 0 Cevap Yaz
Feyyaz 18 Ağustos 2017 01:23

Yaşar Reis seni de kovar yakinda kendirli ile Madoda bol bol batak oynarsiniz. İlçe baskaninida al gençlik kolları da atılır sa tam 4 kişi oluyor okey de oynarsiniz. Tabi süleyman sizi madoya alırsa 😆

0 2 Cevap Yaz
Bilal 18 Ağustos 2017 00:45

Hani Belediye Başkanı Milletvekili, İl Başkanı Belediye Başkanı, Gözlükcü de İl Başkanı olacaktı. İki senede dagıldınız. Sıra Belediye ye gelecek. Ordulu yaptıklarının hesabını verecek. Kimsenin yaptığı yanına kar kalmayacak. Belediye Basın Müdürünüz de Kültür Müdürü olacak öyle mi. Olur Olur.

0 1 Cevap Yaz
Faruk 17 Ağustos 2017 12:54

Belediye Başkanı Bahçeci GÖZLÜKÇÜ Giderken de böyle üzülüp methiyeler dizecek mi.

0 0 Cevap Yaz
Hasan 17 Ağustos 2017 12:35

Belediye Başkanının adamları bir bir görevden alınıyor. İl ve İlçe başkanlarını Bel. Başkanı getirmedi mi ? Peki Ak Parti Genel Merkezi bunları neden görevden aldı. Gerekçesi önemli ? Asıl burası sorgulanmalı. Hani dün İl Başkanı Partim görev verirse devam ederim diye açıklama yapmıştı. Şimdi ne oldy da görevden ayrılıyor. İl Başkanı istifa ederken basın toplantısı yaptıgında yanında kimler varsa hepsi gidici.

0 0 Cevap Yaz
Hasan 17 Ağustos 2017 12:35

Belediye Başkanının adamları bir bir görevden alınıyor. İl ve İlçe başkanlarını Bel. Başkanı getirmedi mi ? Peki Ak Parti Genel Merkezi bunları neden görevden aldı. Gerekçesi önemli ? Asıl burası sorgulanmalı. Hani dün İl Başkanı Partim görev verirse devam ederim diye açıklama yapmıştı. Şimdi ne oldy da görevden ayrılıyor. İl Başkanı istifa ederken basın toplantısı yaptıgında yanında kimler varsa hepsi gidici.

0 0 Cevap Yaz
Hasan 17 Ağustos 2017 12:35

Belediye Başkanının adamları bir bir görevden alınıyor. İl ve İlçe başkanlarını Bel. Başkanı getirmedi mi ? Peki Ak Parti Genel Merkezi bunları neden görevden aldı. Gerekçesi önemli ? Asıl burası sorgulanmalı. Hani dün İl Başkanı Partim görev verirse devam ederim diye açıklama yapmıştı. Şimdi ne oldy da görevden ayrılıyor. İl Başkanı istifa ederken basın toplantısı yaptıgında yanında kimler varsa hepsi gidici.

0 0 Cevap Yaz
Hakan kamanli 17 Ağustos 2017 11:57

Sıra Sende esnaf düşmanı yaşar bahceci. Fetonun kirsehir deki okullarının açılışıni yapan bahceci

0 1 Cevap Yaz
Hakan cevap

Yaşar başkanım o okullu yurtları açmıştır onlara yardım etmiştir ama bunu bilmeden yapmıştır

0 1
anket ANKET

hava durumu HAVA DURUMU
e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat


Kırşehir'in Güncel Haberleri