Ak Parti İl Başkanı Mustafa Kendirli istifa edecek

Güncel 16 Ağustos 2017 11:32
Videoyu Aç Ak Parti İl Başkanı Mustafa Kendirli istifa edecek
1000
icon
Hakan kamanli 17 Ağustos 2017 02:02

Ummetin son umudu reisimiz kodum diyor kovuyor. Yorulan yanlış yerlere gidenin sonu böyle olur. Bundan sonra da herhalde sırada bahceci var. Güneş gözlüğü takip havalı havalı gezmeyle olmaz yaşar bey.

0 0 Cevap Yaz
mustafa arkadaşa cevap 16 Ağustos 2017 16:28

ben çok yakın tanıyan biri olarak ticaretini bilmem ama insan olarak dört dörtlük birisi mustafa başkan.bu bir bayrak yarışıdır biri alır diğerine devreder.kırşehirde siyaset zor bir süreç il başkanlığında herkese güçü yettiği süreçe yardımcı olmaya çalıştı.allah razı olsun kendisinden .gözünüzle görmediğiniz bir şeyi söylemeyin günahtır.genel başkanımız yeni bir yapılanma ile tüm teşkilatları yenilemek istiyor .bu bir kan değişimi olarak görmek gerekir.kişiler gelir geçer lakin kişileride bu süreçte yıpratmadan yapıcı eleştiri yapmak gerek yıkıcı değil...tabikide eleştiri olacak eleştirmeyen insan herşeyi kabullenmiş insan demektir.dozunda kırmadan yapmak doğruyu uslubu ile anlatmak en güzelidir.allah vatana millete hayırlı uğurlu eder yeni süreci inşallah.mustafa başkana teşekkür etmek gerekir diye düşünüyorm.yolun açık olsun mustafa başkanım...

1 0 Cevap Yaz
Mustafa 16 Ağustos 2017 14:40

Görevden alınmanın yeni adı istifa etmek. Yemezler Kendirli yemezler. Merkezi referandumda yaşar bahçeci ile bitirdiniz. İhale, rant ile zengin oldunuz. Milletin değerlerine sırt döndünüz, tek adam olmak için herkesi harcadınız

1 3 Cevap Yaz
HAYIRLSI 16 Ağustos 2017 14:19

BAŞKAN ÇALIŞKAN BİRİ VE GÜLER YÜZLÜ İDİ.HERKESEDEGER VERİRDİ.ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN.GELEN KİM OLURSA OLSUN YERELDE SİAYSET YAPILACAKSA YİNE BAŞARISIZ OLUR.VEKİLE GÖRE KİŞİYE GÖRE SİYASET YAPMAMALI DİYE DÜŞÜNÜYORUM.TEŞKİLAT BİR BÜTÜNDÜR KİŞİLERE YADA ŞAHISLARA BAĞLI DEĞİLDİR.BU YOLDA PARTİYE HİZMET ETMİŞ BAŞKANIMIDA TEŞEKKÜR EDERİZ.GELEN İL BAŞKANI YADA İLÇE BAŞKANI KİM OLURSA OLSUN DAHA ÖNCE KIRKINLARI KÜSKÜNLERİ UNUTMAMALIDIR.TABANA DAHA YAKIN OLMALIDIR.ÖZSÜT DE AGALARA KONAĞINDA VAKİT GEÇİRMEDEN HALKIN İÇİNDE OLMALIDIR.TEŞKİLATTAN SORUMLU OLACAK ARKADAŞ KİM OLACAKSA TÜM İL VE İLÇE TEŞKİLATLARINI YENİ VE ESKİ TANIMALI İŞTİŞARADE BULUNMALIDIR .ALLAH VATANA MİLLETE HAYIRLI UĞURLU EDER....

0 1 Cevap Yaz
Dogan 16 Ağustos 2017 13:56

Cumhurbaşkanımızın dediği gibi yorulan çekilsin.

1 0 Cevap Yaz
Mustafa 16 Ağustos 2017 13:48

Ak Partideki bu dizaynı Belediye Başkanı yapmıştı. Belediye Başkanının kaleleri bir bir düşüyor. Yakında sıra ONA da gelecek. Biz de onu bekliyoruz.

1 0 Cevap Yaz
Ali 16 Ağustos 2017 13:45

Belediye başkanı merkez ilçe başkanının başını yedi, İlçe Başkanı İl Başkanının başını yedi, İl Başkanı kimin başını yiyecek ? Onu da zaman gösterecek

1 0 Cevap Yaz
Musa 16 Ağustos 2017 13:43

Neden istifa ediyor acaba ? İstifa eden ilçe başkanının genel merkeze yaptığı açıklamaların buna bir katkısı var mı acaba ?

1 0 Cevap Yaz
Selahattin Alagoz 16 Ağustos 2017 13:37

Tam isabet olmus bu partiye calisan baskan lazim oyu artiracak baskan lazim oyu dusirecek baska. Degil

1 1 Cevap Yaz
anket ANKET

hava durumu HAVA DURUMU
e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat

Kırşehir'in Güncel Haberleri